esmaspäev, 7. oktoober 2013

Gravity - Gravitatsioon (2013)

Olin siis täna päeval mõtlemas, et mis filmist võiksin kirjutada, kui samal hetkel klassijuhataja kutsus kinno seda filmi vaatama, kuna mul polnud ühtegi paremat mõtet, siis haarasin sellest kohe kinni. Ehk siis praegune postitus läheb kirja täpselt kinost koju jõudes. Filmi kohta ma palju ei teadnud kui vaatama läksin, jõudsin vaid kiiresti vaadata, kes seal mängivad.


FILMIST: Filmi tegevus leiab aset kosmoses, kõrgel ja kaugel, kus pole hapnikku ega õhurõhku. Dr Ryan Stone (Bullock) ja Matt Kowalsky (Clooney) on süstikuga kosmoses tegemas tavalist protseduuri. Kui äkki tabab neid katastroof ning Stone, kes on esmakordselt kosmoses ja Kowalsky, kes oli pensionile minemas jäävad kosmosesse vaid üksteise külge seotuna. Lootus pääseda kunagi tagasi maale väheneb iga hetk...

Seekord on filmis vaid mõned näitlejad, nendeks siis Sandra Bullock (The Heat, The Proposal) ja George Clooney (Ocean's Eleven, Up In The Air). Väga suurepärased näitlejad, kuid nende tuntuse tõttu ei elanud ma nii filmi sisse, tuttavad näod siiski.



Kokkuvõttes jäin ma päris rahule, väga lahe on vaadata kosmoses ringi ja eriefektid olid ka heal tasemel. Ma pole varem selliseid filme väga näinud ning veel enam kinos käinud vaatamas ja seepärast soovitan, et kui vähegi võimalik, siis tasub seda kinno vaatama minna. Mingisugune elamus on garanteeritud, kui film ei meeldi, siis vähemalt on uskumatult ilus taust, mida jälgida.

Triin Gretel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar