pühapäev, 15. september 2013

Now You See Me



Miks valisin? Tegelikult olen aus ja ütlen kohe ära, et selle filmi vaatamist ma ise ei otsustanud, vaid tegu oli spontaanse kinnominekuga, kus mina otsustasin olla mugav/lihtsalt vaikne kõrvaltvaataja ja lasin teistel otsustada. Tahtsin seda filmi mingi hetk näha küll, sest olin treilerit näinud ning film tundus üsna paeluv ja lahe.

Filmist: Loo keskel on neli mustkunstnikku, kes kellegi salapärase poolt kutsutakse kokku ja pannakse hämmastavaid tegusid korda saatma. Kuid loomulikult seguneb loosse veel FBI ning muudki tegelased, kes neid nö paljastada tahavad.

Näitlejaid kiidan igatpidi, sest lisaks Morgan Freeman'ile, Jesse Eisenberg'ile ning Isla Fisher'ile mängib seal ka Dave Franco (ilmselt paljudele tuntud filmist 21 Jump Street. tahan vaid öelda, et tüdrukutele palju silmailu :D)
Eriefektide koha pealt ei hoia ka kiitust tagasi, neid oli minu arvates täpselt parajas koguses ning hästi välja mängitud.
Ei puudu ka üllatus filmi lõpus.
Lisaksin veel, et trikid, mis filmis ette näidatakse, on sõna otseses mõttes mind-blowing. Kinosaalis istudes tulid mul nii mõnelgi korral külmavärinad.
Selge on see, et soovitan filmi igaühele, kes tunneb puudust pisut actionist, väheses koguses flirtimisest ning kaasahaaravast storylin'est. 



Vaatamiseni!

Maria-Johanna

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar