pühapäev, 8. september 2013

Projekt: Saku Gümnaasiumi 11.-ikud vallutavad blogimaailma filmi teemadel




Tere!

 Oleme Saku Gümnaasiumi 11nda reaal- ja praktilise suuna õpilased. Saime ülesandeks luua vabalt valitud teemal blogi ja jätkata selle uuendamist kursuse lõpuni (st selle aasta lõpuni). Ei oska öelda edasise tuleviku kohta ja kas jääme ka hiljem siia nurgakesse postitama, kuid praegu proovime rattad alla saada ja asuda usinasti oma ülesannet täitma.

 Meie grupis on 7 andekat ja ambitsioonikat noort, kes hakkavad kord nädalas omale valitud päeval postitama kinolinadel jooksvate ja mitte enam nii jooksvate filmide kohta arvamusi, lühikokkuvõtteid jne. Eelkõige tahame kirjutistega muuta teistele sobiva filmi valiku lihtsamaks ja vähem aega nõudvaks, sest muuvisid on vändatud tohutu hunnik ja just selle ''õige'' leidmine võib osutuda peavaluks.


Nüüd natuke lähemalt meist endist ja kes millal oma muljeid jagama hakkab:

Esmaspäev - Triin Gretel: Mina pole varem bloginud, olen küll pidanud päevikut oma tegemistest, kuid seda ainult endale. Olen väga usin filmide ja sarjade vaataja ning loodan, et suudan vähemalt üht lugejat suunata mingisuguse filmi juurde. Usun, et kõik on võimalik ja seetõttu olen kindel, et kuidagi saame me oma blogi pidamisega hakkama.
(Facebook: https://www.facebook.com/triingretel)

Teisipäev - Aigar: Ma pole blogi kunagi kasutanud, kuid tean küll mis see on. Loodan, et kohanen blogi kasutamisega kiiresti ja ei teki suuri raskusi. Usun, et blogi pidamine on huvitav ning saan palju uusi kogemusi sellest. Ehk hakkab meeldima ning teen endale ka isikliku blogi.
(Facebook: https://www.facebook.com/aigarl)

Kolmapäev -Karmel: Minu jaoks on blogi pidamine täiesti uus asi. Olen küll blogi valmis teinud, kuid kirjutanud sinna veel ei ole. Isiklikus blogis hakkan kirjutama oma vahetusõpilase elust. Kindalsti saab ühine blogimine olema põnev ning saab näha kuhu me välja jõuame.
(FB: https://www.facebook.com/karmelpiirimaa)

Neljapäev - Annete: Blogi olen ma pidanud varem mitmeid kordi ja pean ka praegu. Enamasti kirjutan sinna oma argielust või panen pilte. Kui õpetaja koolis teada andis, et peame blogi hakkama pidama, meeldis see mõte mulle kohe. Olen ju varem tegelenud sellega ja miks mitte siduda kool ja üks oma hobidest kokku? See teeb koolitöö vaid huvitavamaks. Ühesõnaga, väljakutse võtan vastu ja ootan kõikide inimeste tagasisidet. (Facebook: https://www.facebook.com/LilMissAnni)

Reede - Karoliina: Blogimine ei ole minu jaoks täiesti uus asi. Varem olen kirjutanud oma elust, kuid kindlale kategooriale ei ole veel peatuma jäänud. Võtan meeleldi vastu väljakutse, mida see ülesanne endaga kaasa toob ning ootan põnevusega kuhu jõuame, kuidas meid vastu võetakse ning kas suudame ka läbi lüüa. (FB: https://www.facebook.com/karoliina.vahenomm)

Laupäev - Susan: Samuti minu jaoks ei ole blogi uus asi. Endalgi on blogi, kus räägin oma tegevustest, peamiselt spordist, kuna reisin palju. See ülesanne mulle meeldib ja tundub huvitav. Juba praegu vabandan ette, et osad minu postitused ei pruugi jõuda siia õigeaegselt ja minu päeval kirjutab keegi teine. See tuleneb asjaolul, et ma  kunagi ei tea ette, kas meie peatumiskohas on internet. Annan endast parima! (Minu Facebook: https://www.facebook.com/susan.kulm )

Pühapäev - Maria-Johanna: Minagi pean ütlema, et blogimine ei ole mulle võõras, tegelesin vahepeal päris usinasti isikliku blogi ülevalpidamisega, kuigi praeguseks on see soiku jäänud. Loodan, et Teie, lugejad, jääte meie toodetava tulemusega rahule ning mis peamine-pääsete halvast filmielamusest meie abiga.
(FB: https://www.facebook.com/mariajohanna.kollo )

 Sina kui lugeja oled oodatud oma arvamust jagama kommentaaridesse ning kaasa elama meile. Hater'eid me ei salli! :)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar