pühapäev, 29. september 2013

The Conjuring (2013)


Lülitun siis sujuvalt ümber õudukate lainele. Kuna olen suuremat sorti õudukate fänn, siis selgelt ei saanud ma ju vaatamata jätta üht uusimat kinolinadel jooksnud filmi.

 Filmist: Äsja ilusasse uude majja kolinud Roger ja Carolyn koos viie tütrega lootsid alustada oma pereelu uuelt leheküljelt. Kui aga majas hakkavad juhtuma üsnagi kummalised sündmused, ei jää neil muud üle, kui asja uurima kutsuda Ed ja Lorraine Warren'i. Peale nende tulekut saab alguse midagi õõvastavat...

Tõtt-öelda, kui seda filmi üldse vaatama hakkasin, siis ei lootnud ma, et see ka tegelikult midagi väga hirmsat on. Põhjuseks see, et olen nii paljusid õudusfilme vaadanud, mis algul tunduvad üsna paljulubavad, kuid reaalsuses on täielik bullshit selle sõna kõige otsesemas tähenduses.
 Aga pean tõdema, et asi oli hoopis teisiti. Jäin filmiga päris rahule ning lahe oli ka see, et filmis lõimusid kahe pere lood.
Lõpp oli minu jaoks siiski naeru pakkuv, sest efektidega mindi veidi üle piiri. Kuid ehmatused on igatahes garanteeritud ning õuduka-armastajad peaksid selle sünnitisega suhteliselt rahule jääma :)



Filmis teevad kaasa Vera Farmiga (Up In The Air), Patrick Wilson (Insidious), Lili Taylor (The Cold Lands), Ron Livingston (Parkland) jpt.



Niisiis, kes otsib pühapäevaõhtust külmavärinat...

Maria-Johanna :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar