kolmapäev, 18. september 2013

The Avengers


Miks valisin: Filmi vaatasin juba 2012. aasta mais, siis kui film alles välja tuli. Filmivaliku osas mul endal eriti sõnaõigust ei olnud. Esmapilgul tundus film suhteliselt mõtetu minu jaoks, sest ma ei ole näinud filmi tegelastest ühtegi filmi. Juba veerand filmi peal sain aru, et ma olin eksinud ning nüüdseks on see üks parimaid filme mida näinud olen. Tol hetkel ma ei onud näinud segi treilerit ning mul ei olnud aimugi millest film räägib.

Filmist: Nick Fury on rahvusvahelise rahuvalve seltsi S.H.I.E.L.D direktor. Kui globalset julgeolekut hakkavad ohustama Loki ja tema käsilased ei jää Nick'il muud üle kui moodustada supermeeskond kuhu kuuluvad Iron Man, The Hulk, Captain America, Thor, Hawkeye ja Black Widow. Meeskon peab mängu panema kogu oma võimu, et päästa maailm katastroofist.

Filmis on nii nalja, seilkust, põnevust kui actionit. Filmis saab näha palju tuntud näitlejaid nagu Robert Downey Jr.(Iron Man), Chris Evans(Captain America), Mark Ruffalo(Now You See Me), Samuel L. Jackson(Pulp Fiction). Näha on, et näitlejate koostöö sujub. Kuigi ma ise ei ole suuremasi actioni ja ulme vaataja,võin kindlalt öelda, et film sobib vaatamiseks kõigile.


Head vaatamist!

Karmel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar