esmaspäev, 23. september 2013

The Heat - Karm Paar

Valisin selle filmi just seetõttu, et ma lihtsalt armastan komöödiaid ja kui see film veel alles suvel kinos oli, siis ma vist nägin selle treilerit miljon korda ja miljon korda oli mul plaanis seda vaatama ka minna. Kahjuks ma sinna küll ei jõudnud, aga nüüd õnnestus see lõpuks ära näha ja ma olen igati rahul sellega.




FILMIST: Väga korralik FBI agent Sarah Ashburn (Sandra Bullock), kellele ei meeldi koostöö, sest ta teab, et tema saab kõik tehtud omapäi, saadetakse Bostonisse narkoparuni juhtumit lahendama. Bostonis on väga ropusuine politseinik Shannon Mullins (Melissa McCarthy), kes samuti ei tee koostööd kellegagi ning kelle tõttu on kogu jaoskond hirmul. Need kaks hakkavad koostööd tegema, see on naljakas ja neist saavad ootamatult sõbrad. 

Mängivad suurepärased näitlejad, nagu Sandra Bullock (Miss Congeniality, Two Weeks Notice), Melissa McCarthy (Bridesmaids, Hangover part III), Demian Bichir (Savages), Marlon Wayans (Scary Movie 1/2, Norbit) ja paljud muud.



Eelmine nädal kirjutasin siis ootamatust sõprusest kahe mehe vahel filmis Intouchables ja see nädal naiste vahel. Need ootamatud sõprused vist ongi veidi humoorikad... 

Häid elamusi!

Triin Gretel

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar